Bra..

..dag idag. Bra dag igår.
Igår vart det lite senare i sängs än vad jag hade önskat men hade det trevlig ändå. Vi gick till Park tillsammans med J&V, lyssnade på den otroligt duktiga trubaduren Peter Nordlund, vi drack några öl, snackade skit och hade det allmänt bra. Det har dock gjort mig lite trött idag.
Idag har vi varit på 3årskalas. Mycket trevligt! Vi köpte en hjullastare åt födelsedagsbarnet som gjorde läten och hade lampor som blinkade. Jag är helt övertygad om att Julle blev mer än avundsjuk! Skulle inte bli förvånad om jag skulle hitta en likadan här hemma någon kommande dag...
Jag fick med mig Julle på promenad. Promenad till strandnäs och sen tillbaka igen. Lite imponerad på mig själv att jag lyckades övertala the lord of lazyness men även på honom. Jag tror han insåg så fort vi kom ut vad det jag har tjatat om. Hur f*cking, j*vla underbart det är att gå ute i det här vädret. Hela kroppen får en rigäl batteriboost. Så ut och gå med er gott folk!!!!!! Kan jag, kan ni.
Nu sitter vi här i soffan och här kommer vi nog sitta resten av kvällen. Maten har blivit lagad, uppäten och köket är skinande rent. Nu ser jag fram emot en riktig hemmamyskväll efter en rikigt bra vecka!



Operation feel-good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0