DÖD!

Död. Dödare. Dödast. That's me!
Jag har precis varit ute och intervalljoggat. Heh. Jag har pinsamnt dålig kondition. Men det är väl en av anledningarna varför jag gör sånt här. För att komma i bättre form. Nu, efter jag har legat död en stund på golvet, börjar andningen äntligen hämtat sig, hjärtat bultar inte lika hårt och svimningskänslan är borta. Nu känns det förjävla bra! Till skillnad från under tiden jag var ute. Då ville jag mest bara ge upp. Ringa Julle och be honom komma och hämta mig. Men jag tog mig igenom skiten och nu känner jag mig som Iron Man!

Igår stirrade jag en av mina värsta rädslor i vitögat. Jag skänkte blod! Och jag är förbannat stolt över mig själv att jag vågade mig dit, lät dom sticka den där j*vla nålen i min arm och gjorde en god gärning. Efteråt mådde jag ganska illa men så länge jag drack saft kändes det någorlunda bra. Jag svimmade inte iallafall.

Nu är det äntligen helg och det ska jag njuta över! Jag har ju som deal med mig själv att jag inte måste träna under helgerna men vid det här laget är jag nästan beroende av mina dagliga aktiviter, så kanske blir det att röra på fäsket ändå.

Duktiga Joel och jag som donerar blod!

Operation Feel-Good!!

Kommentarer
Postat av: Martina

härligt syrran! När du kommer hit nästa gång ska jag bjuda med dig till Friskis och Svettis så ska jag visa hur kul det är att lyfta tungt!

Svar: Haha, håller mig borta då;) nejdå men det låter kul!
Daniela Fränz

2013-04-12 @ 18:00:42
Postat av: Jörgen

ge blod.... de är väl ingen konst....

2013-04-16 @ 18:56:36
Postat av: Jörgen

förresten, det ser mer ut som en halvt urdrucken coca cola flaska, som ni har lämnat på skrivbordet..? det räknas ej!

Svar: Tyvärr far, så var det en sjuksysters så det räknas visst. Bara att acceptera att du är mesigare än din lilla flicka ;)
Daniela Fränz

2013-04-16 @ 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0