Itchy.

Skönt med ny vecka! Skönt att fortfarande vara på benen.
Dock så har min hals kliat idag och det är ett varningstecken jag för en gång skull icke tänker ignorera. Mina planer på promenad ställer jag in! Men bara för att jag har en kliande hals tänker jag inte låta bli att plocka "feel-goodpoäng". Jag tänker städa sovrummet, tvätta upp de kläderna som ligger på golvet och skräpar och sen kanske även städa badrummet. Om jag orkar, det vill säga.
Jag vart riktigt bortskämd igår. Bortskämdhet på högsta nivå! Mina föräldrar tillsammans med mormor var hit och hämtade det mesta av våran smutstvätt. De tänker tvätta upp allt och sen komma tillbaka med det. LYX! Mamma är orolig över att de kläder, lakan, handdukar etc som fortfarande inte har blivit tvättade sen vi bodde på Doppingvägen kan innehålla sånna där mögelsporer. Hon är rädd att det kanske är därför jag fortfarande känner mig krasslig och eftersom vi inte har någon stor tvättstuga i huset hinner vi aldrig igenom all tvätt. Jag är otroligt tacksam för mina omtänksamma föräldrar!
Medan min familj var här på Åland och skämde bort mig så var Julle i Sverige. Där inhandlade han en konstgräsmatta och ett nytt fint möbelset till balkongen. Så nu väntar jag på att vårvädret ska komma tillbaka så jag kan få göra våran balkong riktigt fint och trivsamt.
So long!

Operation feel-good.

Kommentarer
Postat av: Martina

Fan va lyxigt! De är allt bra de där föräldrarna! Skönt att du får allt tvättat så hoppas vi att du blir bättre snart:) Kanske ska gå på soffa och sånt med dammsugaren, om det finns kvar något där? Puss

Svar: Soffan hade vi inte i gamla lägenheten, men kanske det skulle vara bra på sängen!! Good thinking, dear sistah <3 Puss
Daniela Fränz

2013-04-08 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0