Lördag.

Lördagshuvudvärk. Ingen huvudvärk försakad av alkohol dock, som ni kanske kan tro. Det är bihålorna som spökar. Blä. Idag vaknade jag halv elva och såg sooooolen!!! YEAH! Lycka på hög nivå. Men så fort jag kom upp kickade huvudvärken in. Trycket är det värsta jag vet. Men jag fixade en fin frukost och nu sitter jag i soffan och kollar på Wheeler Dealers med en kopp kaffe.
Vad ska man hitta på idag?
De senaste dagarna har jag tagit det riktigt lugnt. Jag blev hemma från jobbet i onsdags med en tjock och smärtande hals. Eftersom jag verkligen vill hålla mig på benen så bestämde jag mig för att hålla mig lite lugn resten av veckan. Inga promenader men lite benlyft för magens skull och bara för att ha gjort någonting.
Nu är jag redo för att bli 100% igen och fortsätta min härliga, fina, goda bana. Håller tummarna på att bihålorna släpper.

OFG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0