Untitled.

Idag var en bättre dag på jobbet. Inte bra men bättre!
Efter jobbet gick jag en liten minipromenad. Jag kom inte så långt innan smalbenen strejkade av smärta. Så jag satte kurs mot Simone istället. Där vart jag bjuden på kaffe, fick se mitt nya halsband (som är superfint. Alla ni som känner henne borde kika in på hennes facebook och kolla på hennes smycken!), jag fick gosa med Lova och snacka lite skit. Medan jag satt där insåg jag att mitt H&M paket borde ha kommit och fick bråttom till posten.
Ah, vilken ilandslycka det är att få sitt paket. MMMMM. Kläder. Undrar när jag blev så klädesfixerad?
Eftersom promenaden blev så kort lade jag mig ner på golvet (efter jag provat kläderna såklart. Prioritering på hög nivå!) och gjorde benlyft och armhävningar. Armhävningarna var inte det smartaste... Nu är axeln stelare than ever och gör ont. Ajabaja.
När Julle kom hem hjälptes vi åt med maten. Vi lagade en riktigt lyckad fläskgryta med ris. Mumma!
Även fast jag var mätt som en gris och ändå hade gjort lite småträningsmoment idag kände jag att jag inte hade fått nog. Så jag TVINGADE med mig Julle ut i kvällssolen för en promenad längs strandpromenaden. När vi väl kom ut så insåg nog Julle hur skönt det var. Fast han dog lite. Inget bra skick på den maskinen inte. Hehe. Men mysig var det!
Nu är vi nybastade och jag ska konsentrera mig på Halv åtta hos mig.




Operation feel-good!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0