Hej hopp!

Det var ett tag sen jag skrev nu. Det beror mest på att jag har haft en berg-och-dalbanefeber och har en "vrickad" axel, så det har stått väldigt stilla på träningsfronten. Det "bästa" med att ligga hemma sjuk var att jag faktisk saknade träningen. Tänk, att lata knubbis-jag kunde sakna att röra på mig?! Jag ger mig själv ett fett stort plus.

I helgen har jag varit i Sverige. Där var det toppenfint väder, vilket ledde till promenader. Mysig värre att promenera runt i strålande solsken i min kära hemstad. Fick ett riktigt energitillskott. Säga vad man vill om Uppsala men det finns få städer som är vackrare.

Den här veckan är första veckan jag ska jobba deltid - sen jag sa upp mig. Vilket är en månad sen? Det betyder att jag ska göra en come-back från sjukskrivningen och se till att jag inte kommer av mig i mitt nya, fina spår. Imorgon har jag tänkt att simma, så långt och länge axeln tillåter. Annars tar jag en långpromenad, precis som idag och njuter av att få vara frisk nog att orka det!

NU JÄVLAR FORTSÄTTER OPERATION FEEL-GOOD!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0