Usch ja.

Ja, här sitter man igen med kliande hals och huvudvärk. Promenaderna jag planerat blev ersatta med extrajobb men imorgon blir det iallafall 2x30min promenader då jag ska till Galaxen och jobba. Sen ska jag försöka ta det lugnt i helgen, så att jag får vara frisk nästa vecka och får *håller tummarna* ta en tur i poolen.
Vi var med eleverna idag och simmade, jag fick sitta på kanten och vila min axel och min hals. Usch vad jag ville hoppa in. Saknar det så. Det finns inget annat som rensar skallen så bra som lite simning. Sen på kvällen är man sådär härligt trött. Längtar till att få bli frisk.
Istället sitter jag här och är bitter. Don't mind me, jag är allmänt gnällspikig idag.
Pussssss

Operation Feel-Good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0